Persbericht d.d. 9 maart 2018

Voorjaarsactie bij Keltenwoud in Bennekom:

Maak 2 maanden kennis met padel en tennis

Bij tennisvereniging Keltenwoud in Bennekom kan iedereen komend voorjaar op een voordelige wijze kennis maken met de padel- en de tennissport. Vier weken tennisles kost maar 25 euro en in april en mei mag men gratis op de buitenbanen spelen. Wie voor padel kiest, krijgt 5 keer padelles in groepjes van 4 personen (€ 62,50). Wie na de kennismaking lid wordt, hoeft geen inschrijfgeld te betalen en ontvangt korting op de contributie.

Aantrekkelijke voorjaarsactie

Met de voorjaarsactie wil Keltenwoud belangstellenden stimuleren nu de stap te zetten om sportief en ontspannend buiten te gaan sporten. De lessen starten medio april. Elke week is er dan op een vast tijdstip groepsgewijs les van professionele leraren van de Bennekomse Tennisopleiding BTO en de Padelopleiding Engelaar POE. De laatste les bij de senioren krijgt de vorm van een wedstrijd, gevolgd door een gezellige afsluiting met een hapje en drankje. Bij de jeugd zal de slotles leuke spelvormen hebben. Ook deze les wordt feestelijk afgesloten.

Vrijblijvende kennismaking

Iedereen, jong en oud kan op deze manier gemakkelijk, voordelig en vrijblijvend kennis maken met de tennis- en/of padelsport. Men hoeft tijdens de actieperiode geen lid te zijn van Keltenwoud. Om daarna door te gaan met deze aantrekkelijke sportactiviteit dient men wel lid te worden, voor een gereduceerde contributie. Ook kan men dan inschrijven voor een  vervolgtraining in padel of tennis. Zo biedt BTO een tennistraining van 10 tot 18 weken aan voor zowel jeugd als volwassenen, individueel of groepsgewijs. Bij POEngelaar.nl zijn vervolg-padeltrainingen mogelijk van 5 of 10 lessen. Tijdens schoolvakanties is er geen les. Het Bennekomse tennispark beschikt over 10 Smash court buitenbanen, een oefenbaan, 4 Bross Slide binnenbanen en 3 kunstgras padelbanen.

Aanmelden tot 1 april is mogelijk via de website www.keltenwoud.nl. Men kan het ingevulde lesformulier voor de tennislessen inleveren bij Jack Engelaar, BTO-tennisleraar en POE-padeltrainer, Aardbeivlinder 56, 4007 HB Tiel. Mailen naar of kan ook.

Inschrijfformulieren padel en tennis:

Padellessen junior zomer: padel inschr.f..2018 zomer

Padellessen senior zomer: padel inschr.f. 2018 zomer

Tennislessen zomer: lesfm bto junior zomer 2018 b.

Groepslessen senior buiten beginners: BTO inschr.f. zomer beginners 2018sen.

Padellen bij Keltenwoud. (foto Nico de Gouw).

Tennissen op een van de Smash Court buitenbanen van Keltenwoud (foto Nico de Gouw).

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie over de voorjaarsactie van tennis- en padelvereniging Keltenwoud:

mediacontactpersoon Nico de Gouw, e-mailadres: , tel. 06-48587924.