Persbericht d.d. 26 februari 2017

Voorjaarsactie bij Keltenwoud in Bennekom:

Gratis 2 maanden tennis en padel + korting op kennismakingslessen

De tennis- en padelvereniging Keltenwoud in Bennekom laat belangstellenden komend voorjaar op een voordelige wijze kennis maken met de padel- en tennissport. Vijf tennislessen kosten maar 20 euro en tijdens deze lesperiode mag men twee maanden gratis op de buitenbanen oefenen. In maart en april geldt dit voor de padelbanen; in april en mei voor de tennisbanen. Wie daarna lid wordt hoeft geen inschrijfgeld te betalen en ontvangt korting op de contributie.

Aantrekkelijke voorjaarsactie

De voorjaarsaanbieding is een herhaling van de succesvolle actie vorig jaar. Nieuw is dat Keltenwoud nu drie padelbanen heeft en de voorjaarsactie ook voor het padelspel geldt. De 5 padellessen worden gegeven in groepjes van 4 personen, duren 50 minuten en kosten € 62,50 per persoon. De padellessen starten vanaf 20 maart, de tennislessen vanaf 10 april. Vijf weken lang heeft men dan op een vast tijdstip groepsgewijs les van professionele leraren van de Bennekomse Tennisopleiding BTO en de Padelopleiding Engelaar POE. Bij de senioren staat de laatste les in het teken van een wedstrijd, gevolgd door een gezellige afsluiting met een hapje en drankje. Bij de jeugd zal de 5e les leuke spelvormen hebben. Ook deze les wordt feestelijk afgesloten.

Alle deelnemers aan deze lessen van het actiepakket mogen in maart en april gratis gebruik maken van de padelbanen danwel in april en mei van de tennisbanen van Keltenwoud.

Vrijblijvende kennismaking

Iedereen, jong en oud kan op deze manier gemakkelijk, voordelig en vrijblijvend kennis maken met de tennis- en/of padelsport. Men hoeft tijdens de actieperiode geen lid te zijn van Keltenwoud. Om daarna door te gaan met deze aantrekkelijke sportactiviteit dient men wel lid te worden, maar dat kan zonder inschrijfgeld te betalen en tegen een gereduceerde contributie. Ook kan men dan inschrijven voor een  vervolgtraining in padel of tennis. Zo biedt BTO een tennistraining van 10 tot 18 weken aan voor zowel jeugd als volwassenen, individueel of groepsgewijs. Bij POEngelaar.nl zijn vervolg-padeltrainingen mogelijk van 5 of 10 lessen. Tijdens schoolvakantie is er geen les.

Als men altijd al een balletje wilde slaan en heeft willen proberen te tennissen, dan is deze actie een goede gelegenheid kennis te maken met het padel- en/of  tennisspel en het goed geoutilleerde Bennekomse tennispark: 10 Smash court buitenbanen, een oefenbaan, 4 Bross Slide binnenbanen en 3 padelbanen.

Aanmelden is mogelijk via de website www.keltenwoud.nl. Men kan het ingevulde lesformulier voor de tennislessen inleveren bij Jack Engelaar, BTO-tennisleraar en POE-padeltrainer, Aardbeivlinder 56, 4007 HB Tiel. Mailen naar of kan ook. Bij inschrijving voor 7 maart is de lesindeling vanaf 15 maart te zien op de websites www.btotennis.nl en www.poengelaar.nl.

Padellen bij Keltenwoud. (foto Nico de Gouw).

Tennissen op een van de Smash Court buitenbanen van Keltenwoud (foto Nico de Gouw).

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie over de voorjaarsactie van tennis- en padelvereniging Keltenwoud:

mediacontactpersoon Nico de Gouw, e-mailadres: , tel. 06-48587924.